بهترین مکان های گردشگری خوش آب و هوا در زمستان:
نوشته شده توسط : محبوبه

بهترین مکان های گردشگری خوش آب و هوا در زمستان:

 

بی شک اگر مسیر سفرتان را درست انتخاب نمایید در زمستان سفر کردن حتی می تواند لذت بخش تر از سفر در تابستان  باشد . بر خلاف تصور بسیار از گردشگران که فکر می کنند زمستان سفر کردن را سخت می کند باید گفت بسیاری افراد سفر در زمستان را به دلایل مختلف به تابستان ترجیح می دهند به علاوه بسیاری از شهر های گردشگری در تابستان بسیار گرم و طاقت فرساست و بهترین زمان سفر به این اماکن زمستان خواهد بود . نکته دیگری که بسیاری از افراد ترجیه می دهند سفر خود را از تابستان به زمستان بیندازند ازدهام و شلوغی در فصل تابستان یک طرف و همچنین آفر های ویژه زمستانی از طرف دیگر . مثلا در مسیر باکو بی شک تور باکو در زمستان خیلی ارزان تر از تابستان می باشد چرا که در فصل زمستان هوا سرد شده و بارش ها بسیار زیاد است ،همین امر باعث کاهش قیمت پرواز و هتل می شود . به طوری که تور هوایی باکو در زمستان برابر با  تور زمینی باکو  در تابستان خواهد بود . همین امر برای مسیری چون  تور استانبول  صادق است .

تور زمینی باکو نوروز 99

تور زمینی استانبول

در زمستان به کجا سفر کنیم :

در این مقاله یه سه شهر از بهترین مکان های گردشگری از نظر آب و هوایی خواهیم پرداخت و اقتصادی بودن آن را کنار می گذاریم :

شهر زیبای دبی :

شهر زیبای دبی یکی از بهترین مکان های گردشگری برای توریست ها به ویژه گردشگران ایرانی به حساب می آید . بی شک یکی از بهترین زمان های سفر به دبی اواخر پاییز و شروع زمستان است . شهر دبی با توجه به این که در منطقه ای گرمسیر قرار دارد در تابستان ها، بسیار گرم می باشد و پیاده روی در دبی در تابستان بسیار طاقت فرساست . در حالی که در فصل زمستان دبی در بهترین وضعیت دمایی قرار دارد هوا فوق العاده می باشد و می توان با لباس کم به دبی سفر کنید . گفتنیست دبی یکی از شهر های بسیار زیبا و مدرن دنیا به حساب می آید .

 

 

گوا ،هند

شهر ساحلی گوا در کشور هندوستان نیز جز شهر هایی می باشد که در پاییز و زمستان هوا در آن فوق العاده است وبا توجه به ساحلی بودن آن در این تایم توریست های زیادی به گوا سفر می کنند . شهر گوا یکی دیگر از شهر های فوق العاده برای سفر در زمستان می باشد که بی شک تجربه آن فوق العاده است .

 

شهر پوکت در تایلند :

شهر پوکت یکی دیگر از شهر های فوق العاده برای سفر در زمستان است . بسیاری از افراد سفر به تایلند را اختصاص می دهند به بانکوک و پاتایا ، اما شهر پوکت بی شک شهری فوق العاده برای سفر می باشد . دمای هوا در زمستان ها به 30 درجه می رسد و می توان با لباسی تابستانی در پوکت باشید . بهترین زمان سفر به پوکت از اواسط پاییز تا بهار است .





:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: